czwartek, 13 września 2012

Ogłoszenie

Witam...
Będę z wami szczera. Powinnam być, bo to się wam należy.
Z perspektywy czasu widzę, że coraz mnie osób odwiedza mojego bloga. Tracę czytelników sama nie wiedząc dlaczego.
Jeśli piszę/robię coś nie tak to proszę napiszcie mi to. Postaram się to poprawić. Z chęcią piszę kolejne notki, ale przykro mi, że was jest coraz mniej.
Więc zastanawiam się, czy jest sens dalszego prowadzenia bloga?
Może po prostu większość osób go po prostu czyta? 
Prowadziłam już jednego bloga, gdzie nie było prawie wcale komentarzy.
Zostawiam Was i siebie z tym pytaniem.
Jeśli chcesz wyrazić swoje zdanie na ten temat to napisz je w komentarzu.
Nie oznacza to zawieszenia bloga oraz tego, że chce więcej komentarzy.
Po prostu cieszyłam się, że komuś się podoba to co piszę i że mogę się z kimś tym dzielić.
Tymczasem idę, bo od kompa odciąga mnie biologia.
Pozdrawiam
dead_golldfish

22 komentarze:

  1. Nawet sie kurwa nie waz ! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. NO CHYBA SOBIE ŻARTUJESZ ? ; <
    NIE MOŻESZ PRZESTAĆ PROWADZIĆ TEGO BLOGA ! ;C
    PRZECIEŻ ON JEST ŚWIETNY, I DOBRZE O TYM WIESZ ♥
    A NIE MA KOMENTARZY, MOŻE DLATEGO ŻE MAŁO OSÓB O NIM WIE ?
    BĘDĘ GO ROZGŁASZAĆ, REKLAMOWAĆ , WSZĘDZIE DODAWAĆ, TYLKO GO NIE USUWAJ ; 3 ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie waż mi się go usuwać, bo ci coś zrobię! <333

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha, yeah next joke please :D tylko spróbuj usunąć! Dowiem się gdzie mieszkasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie robisz nic nie tak! Wszystko w twoim blogu jest wspaniałe i niesamowite. Nie zmieniaj nic. Rób to co robisz, a będzie okej. @LikeLaughNiall xx

    OdpowiedzUsuń
  7. nie uuuuuuuuuuusuwaj! ja tu codziennie wchodze,tylko patrze czy nowego rodzialu nie ma! proooooooszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przeeestań ! Blog jest świetny !

    OdpowiedzUsuń
  9. nawet się nie waż zawieszać, usuwać nie pisać tu, bo razem z innymi czytelnikami twojego bloga cię znajdziemy i nie wiem co ci zrobimy. masz mniej komentarzy tylko dlatego, że zaczęła się szkoła i nie każdy ma czas pisać. wiem, że to nie zajmuję dużo czasu, ale jestem pewna, że niektórzy czytają rozdziały pod wieczór i nie mają już na nic siły. uwierz mi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wchodzę na twojego bloga przynajmniej raz dziennie. Wcześniej zostawiałam tu komentarze jako anonim bo dopiero kilka dni temu założyłam kont na bloggerze :D
    Proszę nie usuwaj bloga. Piszesz bardzo fajne opowiadanie i byłoby szkoda gdybyś go nie dokończyła.
    w 4 godziny uzyskałaś 10 komentarzy do tego posta czyli jednak ktoś to czyta i tym osobom zależy żebyś nie usuwała bloga :DD
    Szczere? chyba na twojego bloga wchodzi mniej osób bo rzadko dodajesz rozdziały ale za to są one długie. :DD Może gdybyś dodawała o połowe krótsze rozdziały np. dzielone na dwie części. to tylko taka sugestia. Nie prowadzę bloga więc mozesz sobie pomyślec że się wymądrzam czy coś ale mi po prostu zależy zebys nie usuneła bloga :DDD <3333333333333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Wchodze dzisiaj na Twojego bloga i patzre a tu nowy wygląd. 0.o Bardzo fajny tak przy okazji :DDDD I bardzo podoba mi sie zdjęcie Lou <3333

      Usuń
  11. nie przestawaj... proszę..... osobiście przyznaję się, że odwiedzam coraz rzadziej bloga... ale o tym dlaczego nie mogę pisać(sprawy rodzinne/osobiste), lecz nie jest to spowodowane twoim pisaniem...nie przestawaj... przepraszam za to, że również przeze mnie poczułaś się niedoceniana .... ;c

    OdpowiedzUsuń
  12. PISZ GO DAAAALEJ !
    ZAJEBIŚCIE TO ROBISZ NOOO.
    A TAK WGL TO CZYTAM , ALE ZAPOMINAM KOMENTOWAĆ ; D

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz go pisać !! Tylko się spróbuj opuścić tego bloga to cię znajdę i uduszę !!!

    @natka_Horan_x

    OdpowiedzUsuń
  14. przyznaje ja się troche opuściłam ale nauka tak mnie zawaliła że masakra. Przepraszam - wybacz ! Poprawie się, obiucje !<3
    Pozdrawiam @Paulaaaoxox :).

    OdpowiedzUsuń
  15. ten blog jest ŚWIETNY ! Poleciła mi go znajoma z tt i siedziałam do 6 nad ranem czytając wszystkie rozdziały ! Aż dech zapiera ! Nie jest to kolejna oklepana historyjka i milkshakecity i chłopcach, to coś oryginalnego!Ludzie często nawet czytając bloga nie komentują więc się nie przejmuj, widać że masz stałych gości a jeżeli bardziej go zareklamujesz z pewnością będzie ich więcej!Czekam na następny rozdział:) xx

    OdpowiedzUsuń
  16. CWANAAAAAAAAA OLU?! ZAWSZE BĘDZIE TEN BLOG NALEŻAŁ DO MOICH NAJ ♥ ANIA, @IloveBooBear24 ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. pisz dalej, proooszę

    OdpowiedzUsuń
  18. Proszę Cię pisz dalej!!! Ja KOCHAM to opowiadanie <333

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeżeli pisanie sprawiam ci przyjemność, to czemu masz przestać to robić?

    Tylko jak to możliwe, że Oliwia mieszka w Londynie, a studiuje na Harvardzie? O.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahhah teraz sama się nad tym zastanawiam! Nie sprawdziłam wcześniej... Ale poprawię :) Wielkie dzięki za info !

      Usuń
  20. DAWAJ ROZDZIAŁ!

    OdpowiedzUsuń